יום רביעי, 31 באוקטובר 2018

תייג ותייק- מארגנים את הניירת



מה לזרוק ?, מה להשאיר?, איך לארגן?. כולנו טובעים בניירת. גם אם כבר התנתקנו מהניירת של הבנק והדפים מגיעים או ליין ויש לנו הרגשה שאנחנו עוזרים במיחזור ושומרים על העולם, עדיין אנחנו מקבלים ניירות מכל הבא ליד: חשבונות, מסמכים ,תזכורות, מרשמים ועוד..     בדרך כלל אנחנו מניחים אותם על השולחן בפינת העבודה או בפינת האוכל , מה שבטוח באיזו פינה בבית. הניירות נערמים לאט לאט מתוך מחשבה שאנחנו נמצא את הרגע לטפל בהם. ואז.... מגיע היום שאנחנו צריכים מסמך מסויים ולא מוצאים אותו. אוי ואווי לרגע הזה! כדי להמנע מהרגע הזה ולשלוט בניירת אני מציעה את השיטות הבאות:

1. קנו קלסרים במגוון צבעים- לכל קלסר תנו שם במדבקה הצדדית. כאשר אתם מקבלים את חשבון ה... מיד תייקו בקלסר. אלה שלא חובבי צבעוני, קנו קלסים בצבע אחד והצביקו מדבקות שם גדולות בצד.

2.שיטה נוספת היא קלסר גדול שנראה כמו תיקיה עם חוצצים ולכל חוצץ הפרדה עם שם. ניתן להשתמש בקלסר כזה לארגון לא רק לפי נושאים, אלא גם לפי חודשים בשנה.

3. השיטה המשרדית גם יעילה. עליכם לנדב מגירה עמוקה ולארגן קלסרים תלויים עם חוצצים. מיד שתפתחו את המגירה תוכלו לדפדף בקלות בין החוצצים.


4. קלסר משרדי גדול ובו חוצצים רבים , לכל חוצץ צבע אחר לנושא אחר.


5. אפשר גם לרגן ניירת בתיקיות חוצצים עם מדבקה או תמונה מלפנים. 


6. אפשר להכניס ניירת של נושא מסויים בקופסאות יפות.


לא לשכוח לתת שם.נושא לניירת שהכנסתם : לתייג ולתייק.
ממני אליכם- אל תשכחו את עניין העיצוב, שדרגו בחומר וצבע את מה שארגנתם .
שלכם סיסי







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות