יום חמישי, 12 בספטמבר 2019

מתנות מיוחדות לחג


למה שלא תעשו משהו טוב בחג הזה? 

מתנות מעוצבות לחג עם מסר וכוונה טובה

אין לי ספק שאם מקבלים מתנה עם מסר אישי או ערכי הדבר מעלה חיוך ונחת על פני המקבל והוא לא ישכח זאת לעולם!
רוב האנשים נכנסים לחנות לקנות שי לחג ללא כל כוונה מראש, רק כדי לתת או לצאת ידי חובה.
אז למה שלא נשנה את הרגלנו השנה? למה שלא נעשה למישהו טוב על הלב?
אני מציעה לפניכם כמה רעיונות של מתנות לחג שפשוט יש בהן את השילוב הקסום בין האפשרות לעשות מעשה טוב בחג לבין הצורך לקנות מתנה.

באתר נשיקה ראשונה ניתן להתאים ולעצב מוצרים בהתאם לתקציב, ולמותג ע"פ דרישת הלקוח.החברה יצרה שיתוף פעולה עם מת"ש (מרכז תעסוקה שיקומיים) הפועלת לשיקום תעסוקתי לאנשים עם מוגבלויות. לטענתם ברכישת המוצרים שלהם הנכם שותפים להזדמנות תעסוקתית שווה.

במסגרת עבודת סטודיו אנד ג'וי, משלבים אנשים עם פיגור שכלי, נפגעי נפש, לקויי ראיה ואנשים עם מוגבלויות שונות הנמצאים בתהליך שיקום. צוות הסטודיו, פיתח טכניקות עבודה ייחודיות, המתאימות לשפת ההבנה של כל עובד ועובד.התוצאה- מתנה איכותית ומרשימה ותרומה אמיתית ומשמעותית לקהילה!!!


מוצרי "צומי" מיועדים לכל מי שרוצה לתת צומי למשפחה, אוהבים ואהובים,  בדרך מקורית ומפתיעה. כל מוצרי צומי נארזים ומודבקים על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים.


בסטודיו של עמותת ציפור הנפש מועסקים אנשים עם צרכים מיוחדים, אשר אינם מסוגלים להיקלט בשוק העבודה החופשי ובמסגרות השיקום הרגילות. המתמודדים בסטודיו לוקחים חלק בעיצוב בייצור ובפיתוח מתנות לראש השנה, מתנות לפסח, מתנות לחנוכה, מתנות לפורים, מתנות למורים, מוצרי פרסום, מתנות ללקוחות, מתנות לעובדים, מזכרות לאירועים ועוד מבחר מתנות המתאימות לכל אירוע ומתמחים בעבודות ספציפיות (צביעה, נגרות, עבודה על מכונות דפוס ומכונות לחיתוך בלייזר, יציקות) ונוגעים בכל שאר סוגי העבודה המוצעים במקום.
אופק לבן הינה חברה המתמחה בשיווק ומכירת מתנות ומארזי שי לשוק המוסדי תוך הפעלת מיזם חברתי עשיר שמהווה את הלב והדגל של החברה. החברה הוקמה על ידי יזמים העוסקים שנים בהדרכה וליווי נערים בסיכון, ושמה לה כמטרה להעניק הזדמנות תעסוקתית שווה לקהלים שונים תוך שילוב נערים בסיכון ובעלי מוגבלויות ביצירת והכנת המתנות.הינה חברה המתמחה בשיווק ומכירת מתנות ומארזי שי לשוק המוסדי תוך הפעלת מיזם חברתי עשיר שמהווה את הלב והדגל של החברה. החברה הוקמה על ידי יזמים העוסקים שנים בהדרכה וליווי נערים בסיכון, ושמה לה כמטרה להעניק הזדמנות תעסוקתית שווה לקהלים שונים תוך שילוב נערים בסיכון ובעלי מוגבלויות ביצירת והכנת המתנות.
ערך מוסף, מדריך מזרחי-טפחות למוצרי ארגונים חברתיים וסביבתיים, הוא מדריך מקוון המכיל קטלוג ובו מאות מוצרים ושירותים הניתנים ע"י אוכלוסיות בשיקום או בעלי מוגבלויות ומהווה חלון ראווה ייחודי למאות ארגונים חברתיים התומכים באוכלוסיות אלה.
מג'מריה (בראשית או התהוות באמהרית) הוא בית ספר לתכשיטים, המיוצרים על ידי עולים מאתיופיה בתוך מפעל התכשיטים yvel, המפעל ממוקם בפרוזדור ירושלים, באזור מוצא. אורנה ויצחק לוי, בעלי מותג התכשיטים הבינלאומי yvel, פתחו את הלב והכיס והחלו לקלוט קבוצות של כ–20 עולים צעירים מאתיופיה לתקופה של שנה ולהכשיר אותם במקצועות הצורפות.


כלים שלובים הינה חנות חברתית שהקימה עמותת שיקום אחר, הפועלת בתוך מפעל מוגן חדשני המהווה פלטפורמה לייצור מוצרים במגוון רחב של עמדות ייצור הכולל: תפירה, נגריה, ייצור בבטון, אריזה, ומכונות מתקדמות כגון סיאנסי, פלוטר חותך, חדר צבע, פרס ועוד. המיזם פועל לשיקום אנשים עם מוגבלות בדרכם להשתלבות בחזרה בשוק העבודה והחברה.

ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא מיזם עסקי חברתי חלוץ בתחומו.
מצד אחד, עסקיים לכל דבר. מצד שני, הפעילות שלנו מכוונת תרומה לקהילה.
נותנים באהבה את הרווחים לפעילות החשובה של בית איזי שפירא - Beit Issie Shapiro ואורזים את המתנות במרכזי תעסוקה לאוכלוסיות מוחלשות.

שכולו טוב עמותה הפועלת לקידום שינוי ויצירת הזדמנות חברתית שווה עבור אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית, ופעילות לקידומם ושילובם התעסוקתי והחברתי בקהילה. מתמקצעים במתנות לעובדים, כנסים ואירועים  ושמים דגש על מתנות לחגים.

עמותת גוונים מעניקה מערך מענים רחב לטווח מגוון של מתמודדים עם מוגבלויות. שיטת העבודה של העמותה מתבססת על גישה אישית וקהילתית - בה כל אדם מבנה את תכנית ההתפתחות האישית שלו, בליווי איש מקצוע מנחה.

איזה יופי, מייצרת בעזרת אוכלוסיה בוגרת בעלת קשיי תפקוד והסתגלות על רקע של נזק מוחי ונפשי, מגוון מתנות בעבודות יד בהזמנה אישית לכל אירוע ומטרה בתרומה ישירה לקהילה.

כשאתם קונים מוצר באנושופ, אתם עוזרים לאנשים עם מגבלה נפשית להשתלב בקהילה ולחיות חיים עצמאיים ומלאי משמעות. הרווח ממכירת המוצרים, מועבר ישירות לאנשים שהכינו אותם – במרכזי התעסוקה של אנוש. 
 כפר עידוד הנו דגם ייחודי של דיור מוגן המיועד לאנשים בוגרים עם קשיי למידה, תפקוד והסתגלות על רקע נזק מוחי. בכפר עידוד ישנה משתלה וחנות לחפצי נוי. המשתלה מספקת, בנוסף למקור תעסוקה לדיירי הכפר והכנסה, גם אפקט טיפולי של עבודה בחוץ, קשר עם הטבע, וקשר עם תושבי הסביבה הבאים לקנות צמחים ומתנות. כל הכנסות המשתלה הינן לטובת רווחת דיירי הכפר.

בית נועם במסגרת פעילויות האומנות השונות יוצרים עם החניכים מגוון עבודות שניתן לשלב במוצרים קיימים. במסגרת התעסוקה אנו אורזים מארזי שי, ממתקים ומתנות לחגים,כך מזמנת עשייה משמעותית.

איל"ן - איגוד ישראלי לילדים נפגעים - מטפל באלפי ילדים ובוגרים בעלי מוגבלויות פיזיות הסובלים מנכויות פיזיות מוטוריות וממחלות שריר ועצב שונות כגון שיתוק ילדים, שיתוק מוחין, ניוון שרירים ומחלות נוספות.
בעיני הבחירה לתת משמעה העברת אנרגיה חיובית מאדם לאדם שמשמעותה התיחסות מתוך כבוד גם למקבל וגם לנותן.


"האושר הפנימי שאנו חשים לאחר שעשינו מעשה טוב, הוא התזונה שהנשמה דורשת."
אלברט שוויצר
שתהיה לכם נתינה מאושרת! 
סיסי



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות