יום שני, 9 בספטמבר 2019

12 פעולות להכנסת אנרגיה חיובית בבית

אנרגיה חיובית בבית- עיצוב מבריא

ישנם מקומות שנכנסים אליהם מרגישים מיד אנרגיה חזקה וטובה. אלה המקומות שנרגיש בהם בטוחים ושלווים , משום שהם מהווים חלל שמטעין את הנפש שלנו באנרגות חיוביות.



כל יצור חי זקוק לאנרגיה, ללא אנרגיה אין חיים ,אין תנועה ולא ניתן לעשות כלום!
איך מעלים את האנרגיה החיובית בבית (או במקום העבודה)?
לפניכם 12 פעולות שיעלו את האנרגיה הטובה בסביבת חייכם:

1. סדר ואירגון- דאגו למנוע עומס של דברים ע"י מסירת חפצים שאינם בשימוש עוד ושחררו את החלל. 
בעת קנייה של חפצים חדשים בחרו באיכות ולא בכמות. חשוב להמנע גם מערמות של כביסה מלוכלכת בבית ולדאוג למקום נקי בו רובצים בעלי החיים שלכם.

2. הבערת קטורת- תורמת לטיהור האוירע. ניתן להבעיר צמחים מסוימים למניעת בקטריות ווירוסים,כמו: אורן, רוזמרין, לבנדר, טימין, מרווה. מקובל להבעיר קטורת לאחר כניסה לבית חדש או לאחר שהאורחים עזבו..

3. מפיץ ריח/ מבער שמנים- דפיוזר עם ריח טוב מרגיע את הנפש. יש מבחר ריחות בחנויות אבל ניתן גם להכין לבד.



4. מנורת מלח- מנורה כזו משמשת כמקור טיבעי לרענון וניקוי האויר בחדר. המלח מושך מים, אבק ועשן בחדר.

5. השמעת מוסיקה- למוסיקה תפקיד משמעותי בחיינו ,לא רק כאפקט בידורי אלא גם כגורם מרגיע ומרפא.
 על פי מחקרים מוסיקה מסויימת יכולה להפיג כאב, לסייע למחזור הדם, להגביר ריכוז בלמידה, למנוע עייפות. בחרו את המוסיקה שעושה לכם טוב והשמיעו אותה.

6. צמחים ופרחים- הכנסת הטבע הביתה בצמחים מסויימים מעלה אנרגיה חיובית בבית. צמחים כמו: קקטוס, ענפי במבוק, יסמין, לבנדר, רוזמרין, אלוורה ,סנסיוויריה וסחלבים.
כמו כן העיסוק בגינון ידוע כמפחית דכאון ומשפר אנרגיה.

7. קריסטלים- עוד בתרבויות קודמות נהגו להשתמש בקריסטלים שהם אבני מרפא מן הטבע. הקריסטלים מסייעים לנו לשחרר לחצים ולחדש זרימה טבעית במקום. מוזמנים לקרא עוד בקישור הבא: קריסטלים.

8. שימוש בצבעים- הצבעים משפיעים על מצב הרוח שלנו, כל אחד מאיתנו מגיב אחרת לצבעים. על פי פסיכולוגיית הצבעים האדום למשל מעלה אנרגיה ואדרנלין ומעודד תקשורת בין אנשים. הצהוב- מעורר שמחה, הכחול והירוק מרגיעים, הסגול גורם ליצירתיות והכתום מעורר התלהבות. בחרו את הצבע שגורם לכם נוחות ושלווה.

9. נרות- הדלקת נרות אינה קשורה רק לטקסים או רומנטיקה, אור הלהבה מהווה גורם מושך ומהפנט את העין. חשוב להבעיר נרות העשויים משמנים טבעיים.

10. אויר צח- בתים סגורים ללא אורי צח גורמים למחנק ועלולים ליצור מצב רוח ירוד ודכאוני. תמיד כדאי לאוורר את המקום לפני ואחרי שחוזרים אליו, כך תגבירו את החמצן בחדר .

11. הכניסו לביתכם פריטים בעלי זכרונות מאושרים ושמחים, כמו תצלומים, ספרים, חפצים. כל דבר שמזכיר לכם משהו טוב בתנאי שלא תצרו גיבוב ועומס.


12.צרו מקום מרגיע- פינה שבה אין טלויזיה שזוללת חשמל ואנרגיה ,פינה שאין בה חומרי ניקוי, פינה שבה תוכלו להקדיש לעצמכם זמן בשקט. זמן להיטען באנרגיות חיוביות כדי להתחיל או לסיים את היום.

שלכם סיסי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות