יום חמישי, 29 באוגוסט 2019

לקנות או לא לקנות?

כמה פעמים מצאתם את עצמכם רוכשים פריט חדש לבית ואחר כך מצטערים?
שנה חדשה בפתח, החגים מתקרבים או כל אירוע אחר... מעלים בנו את הצורך להתחדש ולחדש את הבית. החנויות מוצפות בפריטים רבים שמושכים את העין ואת היד לארנק.
כמה פעמים מצאתם את עצמכם רוכשים פריט חדש לבית ואחר כך מצטערים?
אני מציגה לפניכם 10 שאלות חשובות שכדאי שתשאלו את עצמכם לפני הקנייה הבאה. לקנות או לא לקנות?
שאלו את עצמכם :
1. למה אני רוצה לקנות את זה? מה הסיבה האמיתית לקנייה, האם זה רק כדי למנוע דחף רגעי..
2. האם המוצר איכותי? בדקו ושאלו כמה זמן יחזיק מעמד? האם יש אחריות עליו?
3. האם הפריט מתאים לבית שלי? האם זה ישתלב עם יתר החפצים שיש לי?
4. האם זה מתאים לסגנון שלי? האם זה מרגיש אני..
5. מתי אשתמש בזה? האם החפץ שימושי? לאיזו מטרה אני קונה ?
6. האם הפריט דומה לפריטים אחרים שיש לי כבר בבית? האם לא חבל לקנות שוב אותו דבר?
7. האם אני מאד אוהב את מה שאני רואה? או ששכנעו אותי לקנות (פרסומת, אופנה, יש כזה לחברים)
8. האם הפריט בגודל המתאים? חפץ גדול מידי לחלל קטן לא יתאים וחפץ קטן בחלל גדול יעלם.
9. האם לדעתך הפריט שווה את המחיר? האם מחירו מוגזם מידי לכיסך? האם שווה לרכוש במחיר הזה?
10. מה מדיניות ההחזרה? לפעמים אנו לא בטוחים בקנייה ,מגיעים הביתה ומגלים שלא מתאים. לכן כדאי לבדוק החזרה בכל תנאי.

הדפיסו את רשימת השאלות ושימרו בתיק ,כדי למנוע רכישה מיותרת.
שתפו חברים כדי שהם יהנו גם מהטיפים שלי.
שלכם סיסי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות