יום שני, 1 ביולי 2019

איך להכניס אנרגיות טובות לבית?

כולנו יודעים שהחלל סביבנו במקום שבו אנו נמצאים יכול להשפיע על מצב רוחנו.            כמה פעמים קרה לכם שנכנסתם למקום מסויים והרגשתם לא נעים להיות שם. זה עלול לקרות בשל הרבה גורמים, אני כמעצבת יודעת לזהות את הגורמים המעיקים ואיך למנוע אותם. אך האם אתם יודעים שניתן לשפר אוירה בחדר ע"י שימוש באמצעים מסוימים? .
לפניכם כמה עצות טובות ממני להכנסת אנרגיות חיוביות לכל חדר, כאשר לטעמי תמיד יש עדיפות לחומרים מן הטבע:
- נרות עשויים מחומר טבעי. הנר הדולק מייצג גם ביהדות וגם בדתות אחרות את האור והחום ואת החיים שהם אנרגיה. האש של הנר סופגת את האנרגיות השליליות, שורפת אותם ומעלימה אותם. הכנת נר טבעי ביתי הינה פשוטה, קלה וכייפית. כל מה שצריך זה שמן צמחי, חמאות צמחיות צנצנות ופתיליות. עם הניחוחות אפשר להשתולל כיד הדמיון והעדפתכם האישית. 




-שימוש בקריסטלים, אבני הקריסטל הן בעצם אבנים המיוצרות על בסיס מינרלים המגיעים מהטבע ויש להן כוח להניע תהליכים ולשחרר חסמים. אנשים רבים מאמינים בכוחן של אבני קריסטל מסוגים שונים הן לצורך טיפול, מניעה וריפוי של בעיות רפואיות, למשל בעיות שינה, בעיות במערכת העיכול הגורמות להשמנה, חוסר יכולת להתרכז, וגם בכדי להחדיר קארמה ואנרגיה טובה לחיינו והן בכדי לשפר מצבים מסוימים בחיינו כמו קשרים חברתיים או רומנטיים, העלאת הביטחון והדימוי העצמי, שיפור המצב הכלכלי ועוד העזרו במומחים כדי לסייע לכם לבחור את הקריסטלים המתאימים לחדר שבחרתם.




- ישנם צמחים היכולים לשפר את זרימת האנרגיות בבית וליצור אווירה שלווה ורגועה. הסילוק של אנרגיה שלילית תפחית את המתח, תשפר את בריאותכם ותעזור לכם לחוות יותר רגעים טובים יותר. חפשו מידע על הצמחים הבאים ובחרו מה להכניס לביתכם: יסמין, ריחן קדוש, אלוורה, מרווה,ענפי ערבה ורוזמרין. בשנת 1989 ערכה סוכנות החלל האמריקאית נאס"א ניסוי שבו בדקה אלו צמחים ביתיים מטהרים הכי טוב את האוויר מרעלנים או מסייעים לאוורור החדר, הסוכנות המליצה להניח לפחות צמח אחד לכל עשרה מטרים רבועים במקום הראשון זכו החרצית (Chrysanthemum morifolium) והספטיפיליום (Spathiphyllum) שמסוגלים לטהר את האוויר מבנזן, פורמלדהיד, אמוניה, קסילן וטריכלורואתילן וכך למנוע את הגירויים וכאבי הראש שהם גורמים.



- צבע. להכנסת צבע לחדר יש משמעות רבה. אנו עושים שימוש בצבעים של הטבע כדי לעזור לעצמנו בדרכים שונותלהרגיש רגועים יותר,לשפר יחסיםלהפגין אהבה ואכפתיות, ולהתמודד טוב יותר עם אתגרי החיים.    חפשו מידע על הפסיכולוגיה של הצבעים ותגלו שלכל צבע יש השפעה שונה על מצב רוחנו. לא סתם משתמשים בחדרי ניתוח בצבע הירוק בהיר, ובחדרי ילדים  בתכלת, ירוק או וורוד בהיר. רוב הגוונים הבהירים משרים עלינו רגיעה. צבעי הקרם למיניהם מזכירים לנו אור נעים של השמש. צבעי הלבנדר נותנים לנו הרגשה של רעננות. עיצוב הבית על פי שימוש נכון בחומרים וצבעים, ייצרו איזון הרמוני בסביבת המגורים או בעבודה.


אז למה אתם מחכים? ,השתמשו בעצות שלי והכניסו אנרגיה חיובית לבית.

שלכם סיסי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות