יום שני, 1 באוקטובר 2018

החיים בלבן



הצבע הלבן
 

הצבע הלבן הוא סמל לדברים רבים-לאהבה לחיים חדשים ,בישראל הצבע הלבן קשור לשבת ולחגים . ביום כיפור אנשים הולכים בבגדים לבנים ובנעלי בד לבנות . זהו סימן של התחדשות. לצבע הלבן יוחסו תכונות רבות במהלך ההיסטוריה, כגון: טוהר, ניקיון וקדושה. במספר גדול של תרבויות מסמל הצבע הלבן טוהר.  הצבע הלבן משרה רגיעה ושלווה, ומעניק תחושה של התחלה חדשה, כמו במקרה של הכלה ביום כלולותיה, הנוהגת ללבוש שמלה לבנה. בימי חג, אנו יוצאים לרחובות בלבוש לבן כמו פעם בטקסי שבועות..
הצבע הלבן הוא בעל חשיבות בתורת הפנג שואי, צבעו של היאנג, האלמנט הזכרי, הצבע הלבן מסמל כוח ומשמעת, גבולות וסדר. על כן, ניתן לראות אנשים רבים הבוחרים לצבוע את ביתם בצבע הלבן. הצבע הלבן מעודד ניקיון והיטהרות, ומסמל קשר אל השמיים.
הצבע הלבן שולט בעולם עיצוב הפנים, ולא רק בארצנו. בבתים רבים נהנים ממראה נקי ואלגנטי, אך לבן בכמויות גדולות מדי עלול ליצור גם מראה משעמם וסטרילי. כדי לאזן את הלבן וליצור מראה שהוא נקי ונעים לעין, אבל גם מעניין וטרנדי, חשוב לדעת איך לעצב את הבית כשהצבע הלבן הוא הצבע השולט.

הצבע לבן מתאים לסגנונות רבים בעיצוב הבית, מסגנון כפרי, דרך סגנון קלאסי ועד לסגנון אורבני מודרני. בחירה של גוון מסוים של לבן לצד תוספת של אקססוריז נכונים, תעשה את העבודה ותשנה את מראה הבית.
אז מה ניתן להוסיף לבית לבן חוץ מקירות לבנים?
כשהרקע כולו לבן מומלץ להוסיף נגיעות של צבע , חומר או מרקם בכל פעם וכך גם קל לגוון ולרענן את מראה הבית.
אפשר להוסיף עץ כרהיט, בחיפוי קיר, בפרקט..
בשילוב עם שחור
בשילוב עם ירוק
אפשר להוסיף טקסטורה ומגע של חומר שונה כמו : לבנים, כריות, צמר, בדים, פרווה ,נוצות וכל מה שעולה על דעתכם ויכול להוסיף לתחושה מיוחדת.
כדי שהלבן ימשיך לרגש ,לרענן ולהרגיע אותנו,צריך לדעת איך להשתמש בו משום שסתם לבן הוא צבע צפוי, משעמם וחד גוני. כדי שלא ישעמם לנו בלב, מומלץ לשחק עם הגוונים השונים של הלבן והמרקמים השונים, וכמובן ליישם את כל העצות שנתתי לכם. 
בהצלחה סיסי 













קישורים:




רשומות פופולריות