יום שישי, 5 ביולי 2019

הדרך להצלחה שלי




אני זוכרת את הלקוחה הראשונה שלי , היא רצתה לעצב את חדר הילדים בבית. ייעצתי לה ללא תשלום. שמחתי מאד שהיא אוהבת את הרעיונות שלי.  הכל היה פתאום מאורגן בחדר היה מקום לצעצועים, לפינת יצירה ,לחברים ולשינה. ידעתי שהיא תעביר את זה הלאה.
מלבד החברות שמתייעצות איתי שנים , השכנים שמעו שאני מעצבת וגם הם באו להתייעץ איתי.תמיד הסברתי שהשאיפה שלי היא להגיע לכל בית שבו ישנו צורך לשנות, לחדש או לשדרג ולסייע בדרך יצירתית.

הערך המוסף שלי הוא בעיצוב מבריא ותפקידי הוא להכניס אנרגיות טובות כדי שירגישו שאין כמו בבית!
באתר שלי ובבלוגים שבניתי לבד, אני כותבת פוסטים עם טיפים בעיצוב ומייעצת בחינם בקבוצות שונות בפייסבוק.


למדתי במשך הזמן כמה דברים חשובים על מתן שירות ללקוחות:

+לשווק את עצמי בכל דרך כדי שידעו מי אני ומה אני מציעה ללקוחותי.

+לבנות תוכנית עסקית ברורה לטווח קצר וארוך.

+לספק את כל מה שאני מציעה.

+להיעזר בגורמים שיספקו לי כל מה שנחוץ ללקוחותי באיכות ואחריות.

+להמשיך ללמוד ולהתפתח בתחום.

+ לצאת מאזור הנוחות ולענות בחיוב לכל הזדמנות שעולה, 
   כי היא עשויה להיות המפתח להצלחה שלך!

+לתת שירות בחיוך,סבלנות ומקצועיות, משום שהלקוח הוא האוצר שלי!

המציאות מוכיחה שאין סודות להצלחה , 
זה הכל עניין של עבודה קשה+ כשרון+ התנהלות חכמה.


שלכם סיסי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות