יום שני, 1 באפריל 2019

עיצוב מרענן


לקראת האביב בואו נחדש את מראה הבית. לפני שמתחילים לחשוב על חידוש וריענון נעביר מבט על מה שכבר קיים סביבנו.
ראשית נתחיל בפינוי- זכרו את האימרה: "less is more".
אין לכם מושג כמה הבית נראה שונה כשמפנים אותו מדברים מיותרים. אם קשה לכם לארגן ולסדר אני מציעה להעזר בהמלצות ברשת במיוחד של יפנית אחת שעשתה מזה כסף. קוראים לה : מארי קונדו, או בפוסטים שלי:
לפני כל פינוי שאלו את עצמכם שת שאלות: האם השתמשתי בזה בשנה האחרונה? האם הייתי קונה זאת שוב?. אם התשובה היא לא!, נא להעביר הלאה למי שצריך.

שנו את מיקום הרהיטים- לפעמים הזזה של רהיט ממקום למקום משנה את המרחב ומראה החדר.
סדרו מחדש את המדפים- לכו על החוק  של 30/70 , כלומר על כל מדף צריכה להיות תכולה של 70%  והיתר פנוי. כך המראה לא עמוס ונראה לנו כמסודר ומאורגן.

חדשו רהיט ישן , או דלתות של ארונות בצבע מעניין.


הדביקו על קיר אחד טפט מיוחד.
הוסיפו כריות עם טקסטורות שונות, או החליפו רק את הציפיות.

אפשר גם לשנות את הוילון ולהחליף תאורה שתורמים לאוירה בחדר.
החליפו מצעים וכיסוי מיטה.
הוסיפו עציץ חדש .

חפשו צילומים יפים, הדפיסו ותחליפו תמונות בתוך מסגרות קיימות.

רענון וחידוש הבית לא תמיד מצריך הוצאה כספית גדולה , העזרו בטיפים שלי ועשו שינוי קטן ומרענן . אם לא תצליחו אתם מוזמנים להתקשר ולהזמין אותי לעזרתכם.
שלכם סיסי



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות